Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Lees hier meer.

Akkoord
Niet akkoord
Header 2
Duo

Gezocht: frisse duo's!

Voor de campagne Fris jezelf op zijn we op zoek naar frisse duo’s.
De arbeidsmarkt is krap. Ook in de zwembadbranche. De krapte op de arbeidsmarkt heeft niet alleen invloed op het werven van nieuwe medewerkers, maar benadrukt ook het belang van duurzame inzetbaarheid binnen de organisatie. Door te investeren in duurzame inzetbaarheid, zorg je er niet alleen voor dat je organisatie aantrekkelijk is voor potentiële medewerkers, maar zorg je er ook voor dat je huidige team tevreden en gemotiveerd blijft, op een gezonde manier aan het werk kan blijven en de pensioenleeftijd vitaal en gezond kan bereiken. Duurzame inzetbaarheid is daarom een van de onderwerpen op de sociale agenda. In het najaar lanceert WiZZ een bewustwordingscampagne en een Platform met artikelen en tools op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid.

Met de bewustwordingscampagne gaan we met korte video’s en uitdagingen diverse thema’s in de branche onder de aandacht brengen. Denk aan gezonde levensstijl, brede(re) inzetbaarheid, werk-privébalans, fysieke belasting en loopbaanontwikkeling. In elke video staat telkens 1 thema centraal. Per thema gaan de frisse duo’s elkaar uitdagen. Deze uitdagingen worden breed gedeeld in de sector, met als doel dat zoveel mogelijk medewerkers meedoen met de uitdaging. De frisse duo’s worden daarmee bekende gezichten in de branche.

Tijdsbesteding en locatie
Een duo is werkzaam in hetzelfde zwembad. De video-opname en fotoshoot voor het eerste thema (dus met het eerste duo) vindt plaats in september in jullie zwembad en duurt circa 2 uur. Exacte datum en tijd - plannen we in overleg in. 

Voorbereiding? Jullie ontvangen van ons vooraf het script. Als je dat vooraf - 2 A4-tjes – een paar keer doorleest (het hoeft niet uit het hoofd geleerd te worden!) is dat voldoende.

Beloning? Een (felbegeerd) campagneshirt, een cadeaubon twv 50 euro en natuurlijk een leuke video en foto’s.

Worden jullie ons frisse duo?
Worden jij en jouw collega ons eerste frisse duo? Meld je dan nu aan (maar in ieder geval uiterlijk 30 augustus) door een email te sturen naar communicatie@wzz.nl.

 

© 2000 - 2024 | Vereniging van Werkgevers in Zwembaden en Zwemscholen