Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Lees hier meer.

Akkoord
Niet akkoord

Betalingsproblemen door coronavirus? Pensioenfonds Recreatie neemt maatregelen om u te helpen

1 april 2020

De uitbraak van het coronavirus heeft grote gevolgen voor veel bedrijven. Daarom hebben we tijdelijk ons incassobeleid aangepast om u te helpen. De aanpassingen gelden tot 1 juni 2020.

Heeft u financiële problemen door het coronavirus? Dan mag u de premiebetaling tijdelijk uitstellen. U ontvangt wel herinneringen en aanmaningen, maar ook dan hoeft u nog niet te betalen. Betaalt u via een automatische incasso dan geldt dit uiteraard ook voor u. U moet daarvoor het bedrag zelf binnen 56 dagen storneren. We brengen tot 1 juni geen nieuwe incassokosten en rente in rekening. Uiteraard kunt u de premienota’s wel betalen als dat wél lukt. U mag de premienota’s ook gedeeltelijk betalen, mail dan naar werkgever@pensioenfondsrecreatie.nl.

Voor 1 juni bekijken we hoe de situatie ervoor staat en informeren we u verder. Mocht u vragen hebben, dan verzoeken wij u per mail (werkgever@pensioenfondsrecreatie.nl) contact met ons op te nemen.

Dit beleid geldt ook voor de werkgevers die zijn aangesloten bij Sociaal Fonds KIKK Recreatie.

Contact Secretariaat

T 0183-646 696
E info@wzz.nl

Volg WiZZ Via

 

© 2017 iZZ | Vereniging van Werkgevers in Zwembaden en Zwemscholen (WiZZ)