Kom jij ons helpen bij onze bewustwordingscampagne?
Kom jij ons helpen bij onze bewustwordingscampagne?
De arbeidsmarkt is krap. Ook in de zwembadbranche. De krapte op de arbeidsmarkt heeft niet alleen invloed op het werven van nieuwe medewerkers, maar benadrukt ook het belang van duurzame inzetbaarheid binnen de organisatie. Door te investeren in duurzame inzetbaarheid, zorg je er niet alleen voor dat je organisatie aantrekkelijk is voor potentiële medewerkers, maar zorg je er ook voor dat je huidige team tevreden en gemotiveerd blijft, op een gezonde manier aan het werk kan blijven en de pensioenleeftijd vitaal en gezond kan bereiken. Duurzame inzetbaarheid is daarom een van de onderwerpen op de sociale agenda. In het najaar lanceert WiZZ een bewustwordingscampagne en een Platform met artikelen en tools op het gebied van duurzame inzetbaarheid.
Met de bewustwordingscampagne gaan we met korte video’s en uitdagingen diverse thema’s in de branche onder de aandacht brengen. Denk aan gezonde levensstijl, brede(re) inzetbaarheid, werk-privébalans, fysieke belasting en loopbaanontwikkeling. In elke video staat telkens 1 thema centraal. Per thema gaan de frisse duo’s elkaar uitdagen. Deze uitdagingen worden breed gedeeld in de sector, met als doel dat zoveel mogelijk medewerkers meedoen met de uitdaging. De frisse duo’s worden daarmee bekende gezichten in de branche.
Een duo is werkzaam in hetzelfde zwembad. De video-opname en fotoshoot voor het eerste thema (dus met het eerste duo) vindt plaats in september in jullie zwembad en duurt circa 2 uur. Exacte datum en tijd - plannen we in overleg in.
Deelnemers ontvangen van ons vooraf het script. Als ze dat vooraf - 2 A4-tjes – een paar keer doorlezen (het hoeft niet uit het hoofd geleerd te worden!) is dat voldoende. Beloning? Een (felbegeerd) campagneshirt, een cadeaubon t.w.v. 50 euro en natuurlijk een leuke video en foto’s.
Worden twee van jouw medewerkers ons eerste frisse duo? Denk je na het lezen van deze oproep: dit zijn mijn twee medewerkers? Benader hen dan met de vraag of ze het eerste frisse duo willen worden. Aanmelden kan tot en met 30 augustus door contact met ons op te nemen.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.